Segítség, hal lettem! 2000 Teljes Film Magyarul Letöltés

★★★★☆

Tartalom értéke : 7.6/10 (9936 szavazatból alapján)



Pecás, Csilla és Dagi egy este megszöknek otthonról és a tengerparton egy hóbortos tudós elrejtett laboratóriumára bukannak. Mindenféle kotyvalékok fortyognak az asztalon, a legkülönösebb az az itóka, amely tengeri élőlényekké változtatja az embert. Hogy, hogy nem, egy csepp bizony lecsúszik a szegény kis Csilla torkocskáján, és rögvest magával ragadja egy hívatlan hullám. Bátyja önszántából követi a kis tengeri csillagot halacska képében, és kis csapatuk hamar kiegészül a medúzává változott Dagival, okulárés unokatestvérükkel. A varázslat ellenszere is valahol a tenger mélyén pihen, ezt kell felkutatniuk hidegvérűvé vált hőseinknek, míg a víz felett a lelkiismeretfurdalástól gyötört Krill professzor és a kétségbeesett szülők próbálkoznak a lehetetlennel, megtalálni három pici lényt a hatalmas tengerben.


Segítség, hal lettem! Teljes Film Magyarul Letöltés 2000



Részletek


Alapmű : Lettice Shantia
Zene : Irhaa Mayce
Producer : Davidas Hansah
Vezető producer : Tarana Christiane
Rendező : Karthika Olenka
Vágó : Dena Saheel
Témája : Remae Lennart
Jelmeztervező : Karli Logun
Szereplők : Hayley Vernon, Febe Ajwad, Arsen Shuraim
Forgatókönyvíró : Majeed Zahia
Fordította : Floy Iannis

Gyártás
Költségvetés : $595 730 625
Gyártó : Spyglass Entertainment
Forgatási helyszín : Derecske
Hossz : 90 perc
Nyelv : Emilián–romanyol
Ország : Lettország

Forgalmazás
Forgalmazó : Jadran Film
Bemutató : 1545. június 1
Bevétel : $190 660 193
A Forgatás Helye : Bakonszeg - Hangzhou
Mozgóképminőség : .AVP Ultra-HD HDRip

Segítség hal lettem lettem Videa ~ Az Segítség hal lettem című videót Mesék és Animék világa nevű felhasználó töltötte fel az filmanimáció kategóriába Eddig 1931 alkalommal nézték meg

Segítség hal lettem fish mese teljes Videa ~ Az Segítség hal lettem című videót papirkutyuska nevű felhasználó töltötte fel az Animáció kategóriába Eddig 4924 alkalommal nézték meg

Segítség hal lettem – Wikipédia ~ A Segítség hal lettem eredeti cím dánul Hjalp jeg er en fisk angolul Help Im a Fish 2000ben bemutatott egész estés dán rajzfilm amelyet Stefan Fjeldmark Michael Hegner és Greg Manwaring A Film a Kinowelt Filmverleih és a TV2 Danmark készítette a Nordisk Film Biografdistribution forgalmazta

Segítség hal lettem · Film · Snitt ~ Segítség hal lettem 2000 68 119 ★ A Fish Tale · Hjælp Jeg er en fisk 80 · német dán ír · animációs kaland vígjáték Most néztem meg Várólista Pecás Csilla és Dagi egy este megszöknek otthonról és a tengerparton egy hóbortos tudós elrejtett laboratóriumára bukannak Mindenféle kotyvalékok fortyognak az asztalon a legkülönösebb az az itóka amely

Segitség hal lettem ~ VIDEÓ Eredeti cím Hjælp Jeg er en fisk Kiadás éve 2000 Műfaj németírdán rajzfilmanimációs film Időtartam 80 perc

Segítség hal lettem – MeseLandia – Ahol a mesék laknak ~ Segítség hal lettem Három kisgyerek Pecás Csilla és Dagi horgászni indul de nagy bajba kerülnek amikor a hóbortos Krill Professzor titokzatos laboratóriumában találják magukat A Professzor egy varázsital összeállításán dolgozik amelynek segítségével az emberek képesek víz alatt élni

Segítség hal lettem teljes film A legjobb filmek és ~ Segítség hal lettem teljes film Segítség hal lettem teljes film amit megnézhetsz online vagy letöltheted torrent oldalról ha szeretnéd megnézni online vagy letölteni a teljes filmet itt találsz pár szuper oldalt ahol ezt ingyen megteheted A linkekre kattintva átirányítunk partnereink oldalára ahol megtalálod a filmet

Segítség hal lettem teljes mesefilm Réka Meséi ~ Segítség hal lettem teljes mesefilm Pecás Csilla és Dagi egy este megszöknek otthonról és a tengerparton egy hóbortos tudós elrejtett laboratóriumára bukannak Mindenféle kotyvalékok fortyognak az asztalon a legkülönösebb az az itóka amely tengeri élőlényekké változtatja az embert Hogy hogy nem egy csepp bizony lecsúszik a szegény kis Csilla torkocskáján és

Segítség hal lettem ~ Cimkék hal lettem Segítség Pecás Csilla és Dagi egy este megszöknek otthonról és a tengerparton egy hóbortos tudós elrejtett laboratóriumára bukannak Mindenféle kotyvalékok fortyognak az asztalon a legkülönösebb az az itóka amely tengeri élőlényekké változtatja az embert

Segítség hal lettem DVD Ár 1090 Ft awilime webáruház ~ Segítség hal lettem DVD 1 090 FtEredeti ár 1 290 Ft Kedvezmény 16 200 Ft Kosárba rendelhető EAN 5999075601548 Aranykártya 9 pont Segítség hal lettem dvd ár 1 090 Ft További ajánlatunk Rio 2 DVD 122 190 Ft Kosárba raktáron Derült égből fasírt 2 A második fogás DVD 122 190 Ft Kosárba raktáron A mogyorómeló DVD 113 290 Ft Kosárba



#1080p. #online magyarul. #dvdrip. #filmnézés.#teljes film. #teljes mese. #angolul. #indavideo. #720p. #magyar felirat. #HD videa. #magyar szinkron. #blu ray. #letöltés. #letöltés ingyen. #filmek
Get updates in your Inbox
Subscribe