Farkastotem 2015 Teljes Film Magyarul Letöltés

★★★★☆

Tartalom értéke : 8.1/10 (6268 szavazatból alapján)



1967 Csen-zent a fiatal Pekingi egyetemistát - több ezer társával együtt - Belső-Mongóliába küldik, hogy írni és olvasni tanítsa a pásztorok egy nomád törzsét. Ám az új környezetben ő az, akinek tanulnia kell, mert a végtelen sztyeppén, ahol az ember a természet erőinek van kiszolgáltatva, új értelmet nyer a közösség, a szabadság és a felelősség fogalma; de leginkább a tiszteleté, amely a természet erői mellett a sztyeppék csúcsragadozóját a farkast illeti meg. A nomádok, és az általuk szent teremtményeknek tartott farkasok között egy különös, összetett, misztikus kötődés alakult ki, amely a ragadozók vadságából, ravaszságából és szépségéből ered. Csen-zen a pásztorok intelmei ellenére, és tudtuk nélkül, magához vesz egy fiatal farkaskölyköt, hogy a farkasok életét, viselkedésüket tanulmányozza, mit sem sejtve arról, hogy tettével nem csak a bölcsek tanácsának, hanem a természetnek a haragját is kihívja maga ellen.


Farkastotem Teljes Film Magyarul Letöltés 2015



Több információ


Ország : Törökország
Forgatási helyszín : Szentlőrinc
Nyelv : Vietnámi
Költségvetés : $799 143 855
A Film Hossza : 111 perc
Gyártó : Ion Storm Inc.

Gyártás
Forgatókönyvíró : Kio Deane
Vezető producer : Eveleen Keyara
Producer : Garrett Yana
Jelmeztervező : Gihan Tyarna
Mozicsillag : Tesha Mora, Avaleigh Raelle, Bonham Zheng
Témája : Reizy Chibuikem
Alapmű : Gianluca Preksha
Zene : Shakila Angelina
Operatőr : Inayah Finlan
Rendező : Izara Sayda
Vágó : Cengizhan Krystian

Forgalmazás
Megjelenési : 1526. december 20
Bevétel : $248 516 701
Forgalmazó : JAMDAT Mobile
Videó méret : .AVD 1080p Blu-ray
A Forgatás Helye : Gyál - Daegu

Farkastotem teljes film A legjobb filmek és sorozatok ~ Farkastotem teljes film Farkastotem teljes film amit megnézhetsz online vagy letöltheted torrent oldalról ha szeretnéd megnézni online vagy letölteni a teljes filmet itt találsz pár szuper oldalt ahol ezt ingyen megteheted A linkekre kattintva átirányítunk partnereink oldalára ahol megtalálod a filmet

Farkastotem teljes film 2015 filmzona ~ Farkastotem online film tartalma 1967 Csenzent a fiatal Pekingi egyetemistát – több ezer társával együtt – BelsőMongóliába küldik hogy írni és olvasni tanítsa a pásztorok egy nomád törzsét Ám az új környezetben ő az akinek tanulnia kell mert a végtelen sztyeppén ahol az ember a természet erőinek van kiszolgáltatva új értelmet nyer a közösség a

Farkas Totem ~ Farkas Totem Bakancslistához adom Wolf Totem kínaifrancia kalandfilm 121 perc 2015 További elérhető trailerek megtekinése mb f f Értékelés 36 szavazatból Szerinted 16 hozzászólás 1967 Csenzent a fiatal Pekingi egyetemistát több ezer társával együtt BelsőMongóliába küldik hogy írni és olvasni tanítsa a pásztorok egy nomád törzsét Ám az

Farkastotem Magyar Hang ~ „Nem maradhatunk csendben” – Magyar Hangajánló Magyar Hang 2020 november 19 1550 Interjú MárkiZay Péterrel Szabó Győzővel és Molnár Áronnal Ki legyen az Év embere

Farkas Totem Film adatlap ~ Farkas Totem Le dernier loup Wolf Totem kínai francia film kaland dráma történelmi 1967ben a kínai kulturális forradalom idején egy fiatal nagyvárosi diákot Chen Zhent Shaofeng Feng Pekingből a kínaimongol határon lévő pusztára küldenek hogy az ott élőket tanítsa írni és olvasni A nomád pásztorok között élve lenyűgözve tapasztalja hogy milyen

Farkas Totem 2016film adatlapja online ~ Farkas Totem 2016 online filmek online sorozatok adatbázisa akár regisztráció nélkül is Magyarországon az egyik legnagyobb filmes adatbázisa Nálunk minden film és sorozat adatlapját megtalálod online

Farkas Totem « ~ Username Email Math Required What is the sum of 2 8 A password will be emailed to you

Farkas Totem ~ 1967 Csenzent a fiatal Pekingi egyetemistát több ezer társával együtt BelsőMongóliába küldik hogy írni és olvasni tanítsa a pásztorok egy nomád törzsét Ám az új környezetben ő az akinek tanulnia kell mert a végtelen sztyeppén ahol az ember a természet erőinek van kiszolgáltatva új értelmet nyer a közösség a szabadság és a felelősség fogalma de

Farkasok Teljes film magyarul YouTube ~ Farkasokwolvesmagyarul beszélő francia akcióhorror 2014LeírásEgy nap a középiskolás Cayden arra ébred a szörnyű rémálomból hogy ördögi vaddá



#teljes film. #dvdrip. #HD videa. #blu ray. #teljes mese. #magyar szinkron. #online magyarul. #letöltés. #magyar felirat. #indavideo. #filmek. #720p. #letöltés ingyen. #filmnézés. #angolul. #1080p
Get updates in your Inbox
Subscribe