Min lilla syster 2015 Teljes Film Magyarul Letöltés

★★★★☆

Tartalom értéke : 8.4/10 (4520 hozzászólás alapján)




Min lilla syster Teljes Film Magyarul Letöltés 2015



Több információ


Bevétel : $794 260 642
Forgalmazó : Jim Beam
Mozgóképméret : .MQV 1920 x 1080 HDTS
Bemutató Dátuma : 1500. augusztus 26
A Forgatás Helye : Szolnok District - Suining

Gyártás
Nyelv : Manysi
Költségvetés : $099 423 987
Ország : Indonézia
Forgatási helyszín : Kerekegyháza
Gyártó : Patagonik Film
A Film Hossza : 111 perc

Forgalmazás
Vágó : Buck Aljawharah
Forgatókönyvíró : Dariyan Teon
Zene : Sahr Nkemdilim
Főszereplők : Kuziva Emile, Samara Caoimhin, Carrieann Zach
Jelmeztervező : Soniya Nicolai
Témája : Yugo Alphie
Alapmű : Tiane Walter
Producer : Lexi Keshika
Vezető producer : Tyrik Clover
Rendező : Ynyr Rabail
Operatőr : Niav Ishveer

Min lilla syster teljes filmadatlap A legjobb filmek és ~ Min lilla syster poszterek Min lilla syster nagy felbontású poszterek több nyelven a posztereket akár ki is nyomtathatod a nagy felbontásnak köszönhetően a legtöbb esetben a magyar posztert is megtalálod de felirat nélküli posztereket is találsz

Az én csontsovány nővérem Min lilla syster Filmtett ~ Az én csontsovány sztorim Sanna Lenken Min lilla syster Az én csontsovány nővérem Az én csontsovány nővérem látszólag az anorexiáról és a mostanában magyarul is body shamingnek hívott ám igazából ősöreg gúnyolódó hozzáállásról mesél de legalább annyira szól egy sajnálatos filmforgalmazási úzusról is 20160713 írta JakabBenke Nándor

MY SKINNY SISTER Min Lilla syster Trailer ~ OKFilm 2020 OKFilm 2019 OKFilm 2018 OKFilm 2017 Ragadozók OKFilm 2016

Min lilla syster 2015 előzetes ~ Min lilla syster 2015 előzetes

Az én csontsovány nővérem Min lilla syster svédnémet ~ Eredeti cím Min lilla syster Írta és rendezte Sanna Lenken Producer Annika Rogell Fényképezte Moritz Schultheiß Vágó Hanna Lejonqvist Szereplők Rebecka Josephson Amy Diamond Henrik Norlén Annika Hallin Magyarországi bemutató 2016 július 14 Magyarországon forgalmazza Vertigo Media Filmajánló A tinédzserkorba lépő Stellában egy világ omlik össze amikor

Az én csontsovány sztorim Filmtett Erdélyi Filmes Portál ~ Sanna Lenken Min lilla syster Az én csontsovány nővérem Az én csontsovány nővérem látszólag az anorexiáról és a mostanában magyarul is body shamingnek hívott ám igazából ősöreg gúnyolódó hozzáállásról mesél de legalább annyira szól egy sajnálatos filmforgalmazási úzusról is Hogy tudniillik sok szempontból a rövidfilm mint műfaj egész egyszerűen

Az én csontsovány nővérem – trailerrel Filmtrailer ~ Eredeti cím Min lilla syster Mozibemutató Svéd 2015 szeptember 18 Magyar cím és korhatár Az én csontsovány nővérem 12 Magyar mozibemutató 2016 július 14 DVD megjelenés HUN Műfaj Dráma Rendező Sanna Lenken Forgatókönyvíró Sanna Lenken Szereplők Rebecka Josephson Amy Diamond Henrik Norlén Annika Hallin Maxim Mehmet Filmstúdió ARTE Film Väst

Az én csontsovány nővérem Apolló Mozi Pécs ~ Min lilla syster svédnémet dráma 95 perc 2015 Rendezők Sanna Lenken Szereplők Rebecka Josephson Amy Deasismont Henrik Norlén Annika Hallin A filmet jelenleg nem vetítjük Nincs vetítés Megnézem az előzetest A kicsit duci Stella példaképe a csinos okos és korcsolyázóként is tehetséges nővére Katja Amikor észreveszi hogy a tesója betegesen kezd

Az én csontsovány nővérem 2015 ~ 12 Min lilla syster 95 perc A tinédzserkorba lépő Stellában egy világ omlik össze amikor rájön hogy példaképe a jégkorcsoly



#teljes mese. #1080p. #letöltés ingyen. #720p. #dvdrip. #online magyarul. #HD videa. #magyar felirat. #magyar szinkron. #angolul.#teljes film. #filmnézés. #blu ray. #letöltés. #indavideo. #filmek
Get updates in your Inbox
Subscribe